Iti place ceea ce ai citit?

duminică, 13 octombrie 2013

De ce mi-e rau?

Stau si ma gandesc la intrebarea asta de ceva timp. M-au intrebat multi, si i-am intrebat si eu pe multi... Si de fiecare data raspunsul suna altfel. Dar de curand am inteles o chestie. Raspunsul e acelasi,indiferent de situatie. Alegeri facute prost. Nu alegeri gandite prost, ci alegeri aproape negandite. Alegeri unde punem comoditatea inainte. Pe principiul "Rau cu rau, dar mai rau e fara rau".

Alegem sa trecem prin lucruri,situatii pe care le cunoastem deja, chiar daca ne aduc o senzatie efemera de fericire, si o galeata de probleme. Sau poate nici macar fericire, ci doar o senzatie de familiaritate. Pana la necunoscut, ne mananca frica de el. De fiecare data cand trebuie sa ne rupem de un rau familiar, ne aducem aminte de orice rahat ne poate face sa-l privim un pic mai indulgent, mai cald si bland.

Pana nu invatam sa taiem in carne vie, asemeni extirparii unei tumori, care doare,dar te salveaza, pana atunci zic, nu avem dreptul sa ne punem intrebarea:"De ce sunt nefericit?"... Cat de puternic e omul, si cat de slab alege sa fie...

Eu am incercat sa risc. Am sarit de pe marginea rapei...dar jos,raul secase...

Stii cum zic?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu